Just another WordPress.com site

When you walk in to a room , the world stops moving.

ja det var ett tag sen jag skrev men har haft way to little time !

I lördags blev det utgång, skulle vara en liten lugn chill kväll på tabasco, men nejnej träffad epå några snubbar som bjöd på det ena efter det andra,. detta slutade faktiskt bra haah ingen spya eller något som man kan tänka sig. nej men drog hem sen efter att ha lagt ut 117 kr på en kxäll från egen ålånbok och dessutom var hälften det elin spenderat hah !, loveit!’

kom hem och satt mig på mina grannars uteplats., (någon måste ju använda den om inte dom gör det),   dte var även det jag skrev till min mamma när hon klev ur taxin och undrade vad jag och elin gjorde där. , måste ju vara ärlig!.  gick och la oss efetr en super kväll .

Söndagen närmade sig den natten och var baar gå upp på morgon och röst… wihoo kände att jag är noll insatt i politik så jag tänka jag röstar på något sen klagar jag sen . way to go .   kom hem igen och drog till cheeren – skulle ha uppvisning för alla nya i vår förening, shiiit vi kommer bli en stooor förening, – askul!  menmen kom hem runt 7 kanskepå kvällen och´däckade ungefäär samma sekund jag klev innanför min rumsdörr. .  

Nu har jag jobbat i 2 dagar som vanlig och har 3 dagar kvar av denna dystra väder vecka :)! men vafan ska man till usa så ska man .

Lämna en kommentar